Vlak voor vertrek - Reisverslag uit Renkum, Nederland van Sanne Hietbrink - WaarBenJij.nu Vlak voor vertrek - Reisverslag uit Renkum, Nederland van Sanne Hietbrink - WaarBenJij.nu

Vlak voor vertrek

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 Maart 2015 | Nederland, Renkum

Het is bijna zover! 4 maart vertrek ik naar Bali! Dat is nog maar drie nachtjes slapen! Maar wat is er veel aan vooraf gegaan voordat ik eindelijk mijn ticket heb geboekt. Ik moest nog de laatste dingen voor mijn school afronden wat maar niet lukte. En toen heb ik eindelijk een ticket geboekt en toen had ik nog maar twee weken! Ik moest nog een visum aanvragen de laatste vaccinaties halen, inlezen, paklijst afwerken en natuurlijk afscheid nemen, pffff.......
Gelukkig had ik twee dagen na aanvragen van mijn visum, mijn visum al binnen en had ik veel vaccinaties al gehaald. Voor inlezen heb ik gelukkig ook nog tijd in het vliegtuig, want heb echt het idee dat ik tijd te kort kom.
Morgen heb ik afscheid van mijn cordial en zal ik ook nog afscheid nemen van andere vriendjes en vriendinnetjes.
Ik vlieg om 12.00 en kom de volgende dag om 12.05 aan op Bali. Op Bali is het 7 uur later dan hier in Nederland, dus in Nederland zou het 5.05 zijn, dus dat is 17 uur vliegen. Maar ik zal eerst een tussenstop maken op Kuala Lumpur.
Op het vliegveld word ik opgehaald door een chauffeur, doe maar duur. Dan word ik naar Bedulu gebracht en heb ik daar mijn introductie, waar ik workshops volg. Twee nachten later zal ik naar Samsaman gaan waar ik aan het werk ga als leerkracht op een schooltje voor een maand, die behoort tot stichting Indonesië: http://www.indonesie2007.nl/
Ik ga het allemaal maar over me heen laten komen. Ik vind het heel spannend, maar heb er heel erg veel zin in!

Liefs Sanne

  • 01 Maart 2015 - 20:40

    Tessa:

    Aah sannie ik vind het zo leuk voor je! Ik ga al je mooie reisverhalen zeker volgen!
    Ik zie je morgen mop
    xx Tessa

  • 01 Maart 2015 - 21:06

    Amanda:

    Aaaah schattie, wat heerlijk!! Veel sterkte met afscheid nemen en vanaf daar alleen maar genieten!! Heel veel plezier, een goede reis en ik ga je uiteraard op de voet volgen!! :) Heel dikke kus!! xxx

  • 01 Maart 2015 - 22:11

    Brigitte:

    Hoi Sanne,
    Goeie reis en heeeeeeel veeeeeeeeel plezier. Ga lekker genieten op Bali

  • 01 Maart 2015 - 23:20

    Wilma:

    hoi Sanne, ga er ontzettend van genieten en snuif de cultuur lekker op. Trots op mijn nichtje. Ben reuze benieuwd naar je reisverslagen

  • 02 Maart 2015 - 07:39

    Annemarie:

    Waw Sanne, wat stoer allemaal! Ga er van genieten, het gaat vast een heel spannend Avontuur worden. Liefs

  • 02 Maart 2015 - 10:08

    Helma Visser:

    hoi lieve Sanne
    Ik ga je zeker volgen.
    Heel veel plezier daar en geniet ervan .
    Je hebt het verdiend.
    dikke knuffel Helma

  • 02 Maart 2015 - 13:13

    Jacqueline Dekkers Los:

    hoi Sanne

    spannende tijden voor je! als je eenmaal in het vliegtuig zit gaat het grote avontuur beginnen.
    ik wens je heel veel plezier toe, je koffer zal na afloop vuile was bevatten ,je hoofd en hart zullen gevuld zijn met vele dierbare herinneringen.............ik ben nu al trots op je !!!

  • 02 Maart 2015 - 20:00

    Patricia En Mark:

    Sanne geniet van deze mooie tijd, goede reis en pas op jezelf

  • 03 Maart 2015 - 09:29

    Lidy V. Wayenburg:

    Hoi Sanne,

    Wat spannend allemaal hoor. Geniet ervan, pas goed op jezelf en ik ga je zeker volgen. Veel plezier, dan hebben wij dat met het lezen van je verslagen. xxx lidy.

  • 07 Maart 2015 - 09:48

    Wilma Vd Heijden:

    Hoi Sanne.

    Als het goed is ben je er . Pas goed op jezelf en geniet.xxWilmavd H

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Ik ben al vier maanden vrijwilligerswerk wezen doen in Ghana in een weeshuis samen met Jitske. Nu vertrek ik voor 5,5 maanden naar Zuid Oost Azië. Ik begin met les geven op een schooltje op Bali, in Samsaman. Daarna trek ik verder door Zuid Oost Azië.

Actief sinds 03 Feb. 2010
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 26553

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 12 Augustus 2015

Reis door Zuid Oost Azie

14 Februari 2010 - 07 Juni 2010

Een weeshuis ergens in Ghana

Landen bezocht: