Reis door Zuid Oost Azie - Reisverslagen van Sanne Hietbrink - WaarBenJij.nu Reis door Zuid Oost Azie - Reisverslagen van Sanne Hietbrink - WaarBenJij.nu

Reis door Zuid Oost Azie

Mijn reis gaat beginnen in Bali. Daar ga ik een maand les geven op een schooltje in Samsaman. Daarna ga ik verder rondreizen en zullen jullie vanzelf wel lezen welke bestemmingen ik allemaal aandoe.

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2015

Einde van deze reis

27 Juli 2015

10 dagen Maleisie en Vietnam met Jitske

29 Juni 2015

Van vieze stad naar tempels, bambootrein en regen

12 Juni 2015

Verblijf in Monnikenklooster en Laos

16 Mei 2015

Van de jungle naar het hete Thailand
Sanne

Ik ben al vier maanden vrijwilligerswerk wezen doen in Ghana in een weeshuis samen met Jitske. Nu vertrek ik voor 5,5 maanden naar Zuid Oost Azië. Ik begin met les geven op een schooltje op Bali, in Samsaman. Daarna trek ik verder door Zuid Oost Azië.

Actief sinds 03 Feb. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 26528

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 12 Augustus 2015

Reis door Zuid Oost Azie

14 Februari 2010 - 07 Juni 2010

Een weeshuis ergens in Ghana

Landen bezocht: