Aaaah ik vertek bijna! - Reisverslag uit Renkum, Nederland van Sanne Hietbrink - WaarBenJij.nu Aaaah ik vertek bijna! - Reisverslag uit Renkum, Nederland van Sanne Hietbrink - WaarBenJij.nu

Aaaah ik vertek bijna!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

10 Februari 2010 | Nederland, Renkum

Hallo lieve mensen,

welkom op mijn weblog! leuk dat jullie mij op mijn reis in Ghana willen volgen. Ik ga mijn weblog zoveel mogelijk proberen bij te houden.
Ik vlieg dus 14 februari al, aah nog maar 4 dagen! de laatste dingen moet ik nu nog regelen, maar ik ben vooral bezig met stressen, maar het komt allemaal goed. Ik ga straks lekker naar de tropen als hier sneeuw ligt haha! Ik moet echt niet normaal veel inpakken en aan zoveel denken.
Ow ja laat ik vertellen over wat ik denk ik daar te gaan doen. Ik begin met een introductieweek in Accra, om te aclimatiseren. Daarna wordt ik uitgezonden naar het weeshuis waar ik vrijwilligerswerk ga doen, in Homako, bij Ejura. Ejura kun je nog vinden op google earth, Homako niet. Het is een christelijk weeshuis, ik moet daar dan ook rokken tot over de knie dragen. Ik mag daar ook les gaan geven! nou hoe het echt gaat uitpakken laat ik nog weten!

dikke kus

  • 11 Februari 2010 - 10:14

    Broek/lent:

    Een hele goede reis en wij volgen je verslagen groetjes mevr.vd Broek, mevr. v. Lent en Marjolijn van Oranje Nassauoord

  • 11 Februari 2010 - 17:49

    Ronnie:

    lieve sanne
    ik wens je een goede reis en veel mooie ervaringen
    ik zal van je verslagen genieten
    veel liefs
    ronnie

  • 12 Februari 2010 - 15:17

    Wilma:

    Lieve nicht,
    Heel veel plezier. Kijk uit je raampje als je in het vliegtuig zit. Die boerderij op de hoek daar sta ik naar je te zwaaien.

    Groetjes,
    Wilma

  • 15 Februari 2010 - 08:54

    Paulerie:

    Hoi sanne, ik hoop dat de reis goed verlopen is. Het is nu al heel stil in renkum enw.s. ook de kroeg in wageningen. Geniet van dit avontuur.
    Groetjes Paul

  • 05 Maart 2010 - 18:44

    Jacqueline:

    Hallo Sanne, fantastisch opm je mooie en blije verhalen te lezen. Wat geod dat je het zo naar je zin hebt..... ik zou bijna zeggen.. hebben ze nog emer vrijweilligers nbodig.....???
    Van die mannen en niet meegaan vind ik wel geod van je (lekker ouderwets0 maar eht belangrijkst is dat de kinderen genieten van jou en jij van het land en van hen en dat lijt wel geod te zitten.
    Natuurlijk wil ik je ook condoleren emt je oma. We kregen vandaag de kaart en ik ga zometeen ke moeder bellen. Volor jou heeeeel veeeeel liegs van lons allen en tot schrijfs\
    Jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Ik ben al vier maanden vrijwilligerswerk wezen doen in Ghana in een weeshuis samen met Jitske. Nu vertrek ik voor 5,5 maanden naar Zuid Oost Azië. Ik begin met les geven op een schooltje op Bali, in Samsaman. Daarna trek ik verder door Zuid Oost Azië.

Actief sinds 03 Feb. 2010
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 26552

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 12 Augustus 2015

Reis door Zuid Oost Azie

14 Februari 2010 - 07 Juni 2010

Een weeshuis ergens in Ghana

Landen bezocht: